Garantie & Klachten

Garantiebeleid

Bij Versteegh Jeans Online waarderen we kwaliteit en streven we ernaar al onze producten in perfecte staat te leveren. Desondanks kan het gebeuren dat een product beschadigd raakt tijdens het transport of dat er op een andere manier een defect ontstaat waarvoor garantie geldt. Volgens de wet bent u verplicht om binnen twee maanden na ontdekking van het defect ons hiervan op de hoogte te stellen. Indien het defect onder de garantie valt, zorgen wij kosteloos voor een reparatie of vervanging.

Klachtenafhandeling

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn of een klacht hebben over onze dienstverlening of producten, dan horen we dit graag. We nodigen u uit om uw klacht te melden via klachten@versteeghjeansonline.nl, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken. Mocht onze oplossing niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u uw klacht indienen bij Stichting WebwinkelKeur voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Voor consumenten binnen de EU is het vanaf 15 februari 2016 bovendien mogelijk om klachten te registreren via het ODR-platform van de Europese Commissie, bereikbaar op http://ec.europa.eu/odr. Dit platform biedt een eenvoudige, efficiënte en rechtvaardige online oplossing voor geschillen die voortkomen uit online aankopen. U kunt van dit platform gebruikmaken als uw klacht nog niet elders in behandeling is.

Webwinkel Keurmerk